کافه بـــانـــــــــــــو

سالاد میوه تابستانی

1394/4/20 16:23
نویسنده : بانو
4,159 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من کلا با میوه قهره ،هیچ جوره حاضر نیس هیچ میوه ای رو تست کنه

اینه که من هر راهی رو که ممکنه یه خرده ترغیب بشه واسه خوردن امتحان میکنم

سالاد میوه

 

 

 

این پست آموزش خاصی نداره. خیلی راحت میوه های دلخواهتون رو برش بزنید و با هم مخلوط کنید و با سس ( یا بی سس ) میل کنید.

الانم که فصل میوهای خوش رنگ و خوشمزه هست

سالاد میوه

مواد لازم :

طالبی

انواع میوه نوعش بسته به موجودی یخچال داره فقط اگه رنگ و وارنگ باشه خوشگلتر میشه

من از هلو، قیسی ، موز ،توت فرنگی و خود طالبی استفاده کردم

طرز تهیه:

طالبی رو به صورت زیگزاگی برش زدم

سالاد میوه

نصف طالبی رو خرد کردم

هلو رو پوستشو گرفتم خرد کردم

موز و قیسی هم خرد کردم

میوه های اسلایس شده رو ریختم داخل نصف طالبیو سرو کردم

اگر دوست دارید سس هم به سالادتون بزنید که به نظر من نیاز نیس چون میوه های تابستون همه آبدار و خوشمزه هست

ولی برای سس میتونید از آب انواع میوه یا آب کمپوت میوه مثل آب کمپوت آناناس یا هلو یا خامه فرم گرفته استفاده کنید

من بدون سس سرو کردم

این ایده هم متاسفانه واسه دختر من جواب نداد هر چند واسه درست کردنش خودش هم کمک کرد و چقدر هم ذوق کرد ولی خب میوه دوست نداره دیگه

دریغ از یک اپسیلون که دهنش بزاره

تازه کلی هم واسه من از بدی میوه گفته سوال

شما امتحان کنید ایشاله جواب بده

واسه مهمون هم گزینه مناسبییه مخصوصا وقتی تعدا میوه ها کمه

نوش جان

سالاد میوه

پسندها (2)

نظرات (5)

مریم بانو
21 تیر 94 12:24
خیییییییییییلی عالی شده بانو دستت بی بلا میگم اگه دختر گلت بستنی دوست داره، همین میوه ها رو میکس کن و بزار توی بستنی آلاسکا و بذار یخ بزنه اونوقت مثل بستنیهای آماده بیرون میشه.شاید این روش واسش جواب بده از میک شیک و ژله های میوه ای هم میتونی استفاده کنی
بانو
پاسخ
ممنون از نگاه زیبات بزرگوار وای مریم جون نگو که دلم از دست خورد و خوراک این وروجک خونه هیچ جوره حاضر به تست کردن نیس ولی بازم ممنون بابت پیشنهادت سعی میکنم تست کنم
مامان ریحانه
21 تیر 94 15:52
اول اینکه بانو جان امان از دست این بچه ها که تا بزرگ بشن ما پیر میشیم یادم میاد زمان بچگی ما اینجوری نبود با چه ولعی میوه می خوردیم حالا باید به چه راههایی متوسل بشیم آخرشم جواب نده در کل ایده ی جالبیه ممنون بانو جونم
بانو
پاسخ
آره واقعا ریحانه جان زمان ما کجا و اینا کجا این همه ناز میکشیم آخر سر هم دریغ از یک کوچولو که بچشن بیخیال تنشون سالم باشه
مامان عرفان(اصفهان)
21 تیر 94 17:41
با سلام پیشاپپش از زحمات صادقانه شما و صد البته ترفندهای جالبتون سپاسگذارم من هم فرزندم 3 سالش است با اینکه دندون هم داره اما دریغ از خوردن یه برش میوه اما روش من اینه که سعی میکنم پوست میوه ها را بگیرم و رنده کنم اگه میوه ها ترش هستش بهش شکر بزنم و با قاشق نرم به خوردش بدهم اینجوریه که حین بازی با اسباب بازی کلی میوه میخوره
بانو
پاسخ
سلام مامان عرفان عزیزم ممنون از شما و لطفتون به بنده نگاه شما زیباست عزیزم من این روش رو کوچیکتر بود انجام میدادم داخل بستنی یا شیر میوه رو پوره میکردم خیلی هم عالیی میخورد ولی از وقتی خانوم مستقل شدن دیگه از دست من هیچی نمیخوره خودشم متاسفانه کلا علاقه ای به خوردن هیچی نداره جز چند تا چیز خاص بازم ممنون از پیشنهادت لطف کردی نظر دادی عزیزم
محب مهدی(عج)
22 تیر 94 0:48
نوش جون.خیلی زیبا تزیین شده.جای من خالی بوده،
بانو
پاسخ
ممنون از لطفتون کاش نزدیک بودین تقدیم میکردم
مامان ریحانه
22 تیر 94 12:38
سلام بانو جان خوبی عزیزم عکس دسر کرم طالبیی که درست کردم تو پست آخرم گذاشتم اگه دوست داشتی ببین
بانو
پاسخ
سلام عزیزم مرسییی دیدم و کلی هم لذت بردم نوش جانت چقدر عالییی شده چه خوشرنگ شده دستت درد نکنه