کافه بـــانـــــــــــــو

میلک شیک کاپوچینو

1394/4/25 11:53
نویسنده : بانو
4,857 بازدید
اشتراک گذاری

یه نوشیدنی با دوز شکلاتی بالا تقدیم به همه عشاق شکلات

ترکیبی از بستنی کاکائویی و شکلات و کاپوچینو

پیشنهادم اینه حتما تستش کنید یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های که من معتادش شدم

 میلک شیک کاپوچینو

دستور این نوشیدنی رو از شف طیبه عزیز برداشتم

یه چند وقتی به خاطر ماه رمضون مصرف شکلاتم کم شده اینکه بدجوری شکلات خونم اومده بود پایین

این پست رو توی سایت استاد عزیز دیدم همون شب بعد افطار دست به کار شدم و از اونجایی که آقای همسر علاقه به شکلات نداره خوشحال بودم که همش نصیب خودم میشه

حالا این وسط آویسا هم نهایت میخواست یه قلپ بخوره دیگه اصولا این بچه چیز خور نیس پس با این فکر که یه نوشیدنی شکلاتی اساسی نوش جان میکنم دست به کار شدم

هییی دست روی دلم نزارید که داغ این نوشیدنی اون شب موند روی دلمغمگینگریه

این مقدار مواد اولیه سه تا لیوان کوچولو شد یه دونه اش که آقای شوهر خواستن تست کنن و از اونجایی که در کمال تعجب من خوشش اومد یه نفس رفت بالا

یه دونه اش رو هم که آویسا برداشت و باز در مقابل چشمهای از حدقه در اومده من تا تهش خورد سریع لیوان خودمو برداشتم

و تا اومدم مزه کنم آویسا گفت مامان من بازم میخوام و از اونجایی که کم پیش میاد این بچه چیزی بخوره لیوان خودمو دادم که نصفشو خورد و یه نصف لیوان موند برای من

حالا موندم خوشحالم باشم که این بچه از یه چیزی خوشش اومد یه ناراحت که موندم تو کف

بگذریم بریم سراغ نوشیدنی خوشمزه مون

مواد لازم :

شکلات : 50 گرم

پودر کاپوچینو : دو قاشق غذاخوری

شیر : یک سوم لیوان

بستنی کاکائویی : 1 لیوان

طرز تهیه :

میلک شیک کاپوچینو

ابتدا باید شکلات رو ذوب کنیم

ذوب کردن شکلات رو اینجا توضیح دادم

نوع شکلات به سلیقه شما بستگی داره تلخ یا شیرین

درصد تلخیش هم باز بنا به ذائقه تون تنظیم کنید من از شکلات 86 درصد استفاده کردم

اجازه بدید شکلات از داغی بیفته

بستنی رو از فریزر بزارید بیرون تا یه خرده نرم بشه

شیر رو بریزید داخل مخلوط کن یا بلندر (غذاساز)

شکلات ذوب شده و پودر کاپوچینو رو بهش اضافه کنید

میلک شیک کاپوچینو

میلک شیک کاپوچینو

دستگاه رو روشن کنید تا با هم مخلوط بشن

حالا بستنی مون رو که نرم شده اضافه میکنیم و باز چند تا پالس کوتاه میزنیم

میلک شیک کاپوچینو

نوشیدنی خوشمزه مون حاضره

میلک شیک کاپوچینو

چون دوز شکلات این نوشیدنی زیاده و قوی هست بهتره توی لیوان های کوچیک سرو بشه

عشاق شکلات که مطمئنن خوششون میاد

مابقی هم تست کنید شاید مثل آقای همسر شدید مشتریش

نکته : میتونید مواد این نوشیدنی رو طبق ذایقه اتون کم یا زیاد کنید

مثلا شکلات بیشتر یا پودر کاپوچینو بیشتر یا کمتر

نوش جان

 میلک شیک کاپوچینو

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مریم بانو
25 تیر 94 14:17
با اینکه زیاد به طعم کاکائو و شکلات علاقه ندارم ولی وااااااااااااقعن هوس انگیزه
بانو
پاسخ
واییی نگو چرا آخه شکلات دوست ندارییی ؟؟؟ولی تست کن دوست جون شاید خوشت اومدد
خانومی
26 تیر 94 3:29
سلام دوست خوبم .به دلیل مشکلات بلاگفا مجبوربه تغییر آدرس شدم خوشحال می شم منو با آدرس جدیدم لینک کنین. قبلا آدرسم این بود:مطبخ خانومی Bia2matbakh.blogfa.com وحالا آدرس جدیدم اینه: مطبخ خانومی Bia2matbakh.loxblog.com
بانو
پاسخ
سلام آدرستون رو اصلاح کردم موفق و موید باشین
مریم بانو
27 تیر 94 9:27
عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت عیدتان مبارک خدایا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده. آمین
بانو
پاسخ
ممنون از دعای زیبات عزیزم عید شما هم مبارک
مریم بانو
27 تیر 94 9:30
تست کردم که میگم من هرچیزی رو بجز گوشت، حتتتتتتتمن تست میکنم و بعد راجبش نظر میدم. کلن با طعم فرآورده های کافئین دار حال نمیکنم قهوه، نسکافه، شکلات، کاکائو ، چای و ....... باورت نمیشه دوست جون من الان حدود 6 ساله که ازدواج کردم، هنوز چای که تو جهیزیه یم بوده، تموم نشده!!! جالبه که هنوز عطر و طعمش هیچ تغییری نکرده خداروشکر که شوهرمم چای خور نیس وگرنه بیچاره بودم
بانو
پاسخ
مریم جون بالاخره تست کردی یا نه طعمش چطور بود ؟؟؟ بعضی ها این طورین دیگه من خودم با چای زیاد حال نمیکنم شاید در طی روز اصلا نخورم ولی شکلات نــــــــــه جز لاینفک زندگی منه اگه شکلاتم تموم شه دیوونه میشم به قول آقای همسر با شکلات زنده ام والبته قهوه هم میدوستم بسیار ،ولی خب زیاد نمیخورم بیشتر شکلات میخورم
محب مهدی(عج)
30 تیر 94 0:47
نوش جون.خیلی عالی شده
بانو
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامان ریحانه
31 تیر 94 10:56
بانو جان چی فکر میکردی چی شد میگن در مورد هر چی فکر کنی برعکس میشه من که واقعا بهش ایمان دارم پس باید این میلک خیلی خوشمزه باشه که آقای همسر یک نفس خورده نوش جونتون موادشم که راحت و قابل دسترسه فکر کنم افتاد تو سرم که برم اینم درست کنم درست کردم بازم عکسشو میذارم فدات بشم دوست خوبم آویسای عزیز و که ضد حال به مامانش زده رو خیلی ببوووووووووووووووووس
بانو
پاسخ
واقعا میبینی حالا اگه من یه پارچ درست میکردم هیچ کس لب نمیزد من اصولا چیزای رو که حدس میزنم پدر و دختر نمیخورن خیلی کم درست میکنم این جوری خودمم کمتر میخورمبعضی وقتا مثل این دفعه سرم بیکلاه میمونه درست کن ایشاله که خوشتون بیاد دوست گلم