کافه بـــانـــــــــــــو

میلک شیک موکا

1394/5/13 18:43
نویسنده : بانو
4,665 بازدید
اشتراک گذاری

یه نوشیدنی عالییی واسه عشاق طعم تلخ قهوه

ترکیب شکلات و قهوه محبت

میلک شیک موکا

مواد لازم

بستنی شکلاتی : سه اسکوپ

پودر قهوه : دو قاشق مرباخوری

آب : سه چهارم لیوان

طرز تهیه:

درست کردن این میلک شیک خیلی ساده و بی دردسره

اگه طعم تلخ قهوه رو دوست دارید مطمئنن از خوردن این نوشیدنی لذت وافر میبرید

موکا به ترکیب قهوه و شکلات میگن

پس هر جا دیدید نوشته موکا بدونید این دوتا جز ترکیبات اصلیش هست

مثل کیک شیفون موکا

قهوه رو طبق هر دستوری که درست میکنید حاضر کنید

از هر نوع پودر قهوه که مایلید استفاده کنید پودر قهوه ،اسپرسو یا قهوه فوری

من از قهوه فوری استفاده کردم

قهوه رو بزارید یخچال تا خوب سرد و خنک بشه

خب حالا هر قدر مایلید بستنی داخل لیوانتون بریزید

من سه اسکوپ ریختم

میلک شیک موکا

حالا قهوه رو روی بستنی بریزید

میلک شیک موکا

میلک شیک موکا

میلک شیک رو هم بزنید و نوش جان کنید

میلک شیک موکا

نکته :

میزان غلظت قهوه دست خودتون میتونید کمتر از مقداری که گفتم بریزید یا بیشتر

میزان بستنی و قهوه هم باز دست خودتونه میتونید هر کدوم که مایلید  بیشتر یا کمتر بریزید

میتونید میزان قهوه رو خیلی کمتر از سه چهارم لیوان بریزید

در مورد طعم این نوشیدنی با این مقداری قهوه و بستنی که گفتم اگه درست کنید طعم تلخ قهوه به وضوح قابل حسه که من دوسش داشتم

پس اگه دوست ندارید میزان قهوه رو کمتر بریزید و بستنی بیشتر یا میتونید قهوه رو با شکر درست کنید

نوش جان

منبع این دستور شف طیبه

میلک شیک موکا

پسندها (1)

نظرات (1)

خانومی
15 مرداد 94 22:48
سلام گلم.... من که عاشقشم.
بانو
پاسخ