کافه بـــانـــــــــــــو

پیتزا با نان تست

1394/5/21 10:50
نویسنده : بانو
27,960 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا براتون پیش اومده خودتون یا کوچولوتون یا اعضای خونواده اتون یه دفعه هوس پیتزا کنید

ولی وقتی به درست کردنش فکر میکنید از خوردنش پشیمون میشد

چرا ؟؟

چون سخت ترین قسمت پیتزا درست کردن خمیرشه

من همه سعیم اینه غذاهای رو بزارم که درست کردنش واسه همه راحت و بیدردسره و موادش در دسترس همه باشه

این پیتزای که میبینید یکی از اون غذاهایی خیلی ساده و سه سوته هست

خیلی راحت میتونید واسه کوچولوها و عزیزانتون پیتزا درست کنید و نه تنها از خوردنش لذت ببرید بلکه از سالم بودنش هم مطمئن باشید

 پیتزا با نان تست

مواد لازم :

نان تست

پنیر پیتزا

سس کچاب

آویشن

برای مواد پیتزا هم هر چی دوست دارید بریزید من فیله مرغ نگینی و قارچ و سیب زمینی و فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی ریختم

طرز تهیه پیتزا در نان تست:

برای مواد پیتزا دستتون بازه انواع سبزیجات و گوشت قارچ مرغ ....هر چی که دوست دارید بریزید

وقتی مواد پیتزا رو درست کردید فر رو روی 180 درجه روشن کنید

(البته میتونید داخل تابه هم درست کنید آخر پست توضیح دادم)

کف سینی کاغذ روغنی بکشید یا خیلی کم کف سینی رو چرب کنید

نون تست ها رو کف سینی بچینید

روی نون تست ها یه مقدار سس کچاب بمالید میتونید از سسی که اینجا من برای روی خمیرم استفاده کردم برای روی نونها استفاده کنید که طعم پیتزا رو خوشمزه تر میکنه

(ترکیب رب گوجه، روغن زیتون یا مایع ،سس گوجه ،سیر رنده شده ،نمک و فلفل و آویشن)

یه مقدار پنیر بریزید

پیتزا با نان تست

مواد پیتزا رو بریزید روی نون

پیتزا با نان تست

حالا هر چقدر دوست دارید پنیر پیتزا روی مواد بریزید در صورت تمایل مقداری آویشن بپاشید

پیتزا با نان تست

بزارید داخل فر تا وقتی پنیر آب بشه

چون همه مواد پخته هست نیازی نیس خیلی تو فر بمونه فقط تا حدی که پنیر آب بشه

اگه دوست دارید پنیرتون طلایی بشه آخر سر گریل رو روشن کنید

پیتزای خوشمزه مون حاضر و آماده هست

بهتره که زیاد نزارید توی فر بمونه تا حدی که پنیر آب بشه کافیه چون هر چی بیشتر بمونه نونش کرانچی تر میشه

اگه با کنارهای نون تست مشکل دارید میتونید کناره های نون رو اول با چاقو برش بدید اینو گفتم چون دختر خودم با اطراف نون تست همیشه مشکل داره میگه خشکه و نمیخوره

میتونید داخل مایکروفر هم بزارید با حرارت 200 درجه کانوکشن با سه پایه کوتاه تا وقتی که پنیر آب بشه

اگه خواستید توی تابه درست کنید کف تابه رو خیلی کم چرب کنید و نونهای رو کف تابه بچینید و بعد درب تابه رو بزارید با حرارت کم تا پنیر ها آب بشن

البته توی تابه دو طرفه بهتره

این روش واسه کسایی که دوست دارن اسنک درست کنن و ساندویج ساز ندارن هم عالییییه

چون طعم و مزه همونه فقط اون لایه نون دوم رو نداره

با سس کچاب نوش جان کنید

اگه تمایل دارید سس رو خودتون تو خونه درست کنید اینجا طرز تهیه سس کچاب خونگی رو ببینید

این پیتزا رو با نون باگت هم میشه درست کرد ایشاله اونم تو نوبت آپه

نوش جان

 

پیتزا با نان تست

پیتزا با نان تست

 

 

پسندها (3)

نظرات (9)

♥آیدا♥
23 مرداد 94 12:19
به به عالیهههههههههه حتما اگه وقت کردم درست میکنم چون به نظر که خیلی اسانه
بانو
پاسخ
امیدوارم که درست کنید و لذت ببرید کنار عزیزانتون
مریم بانو
24 مرداد 94 13:21
بههههههههههههههههههههههههه بههههههههههههههههه دلم خاسسسسسسسسسسسست امشب شام میخام پیتزا درست کنم عکسشو میذارم تو اینستا
بانو
پاسخ
عزیزممم ببخشید ایشاله کهدخودت درستدکنی و لذت ببری
مریم بانو
24 مرداد 94 13:21
چله ی کلیمیه: که از اول ماه ذی القعده شروع میشه تا روز عرفه گفته شده اگه ختمی رو میخوایم انجام بدیم از اول ذی القعده تا روز عرفه یعنی 40روز انجامش بدیم خیلی خیلی حاجت میده.این مدت اسمش چله کلیمیه هست ومدت زمانیه که حضرت موسی انجامش داد وبعد اون چله خدا رو روئیت کرد میگن اگه میخوایم چله ای روبرداریم اگه تو این روزها باشه به حاجت خیلی نزدیکه.اینو گفتم اگه تصمیم دارین ختمی رو شروع کنین نیت کنین و شروع کنین تا40روز.ایشالله همگی حاجت روا بشیم.این چله بسیار به استجاب دعا نزدیکه این چله از روز یکشنبه 25 مرداد شروع میشه یعنی فردا هر ختمی هم میتونین ،ختم حشر یا یس یا صلوات یا حدیث کسا یا واقعه و یا هر ختم چهل روزه ای ان شالله که همگی حاجت روا بشیم
بانو
پاسخ
مرسییی عزیزم جالب بود اتفاقا ختم چهل روز یس نذر دارم چه خوب از فردا شروع کنم
یاسمن( مامی فرشته ها )
25 مرداد 94 12:44
ممنون. من همیشه از خودم می پرسیدم این نون های تست هیچ کاربردی نداره . این خیلی عالی بود .
بانو
پاسخ
خواهش یاسمین جون چرا اتفاق نون تست خیلی کاربرد داره کم کم میزارم دستوراشو
آنیتا
26 مرداد 94 15:01
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
مامان ریحانه
29 مرداد 94 10:36
سلام بانو جونم بالاخره من اومدم با کلی پست نخونده از شما ماشالله چقدر پست گذاشتی در اولین فرصت میام و همه رو میخونم دوستت دارم دخمل ناز و خوشگلتو ببوووووووس
بانو
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی مرسی از محبتت ریحانه جان و همچنین شما عزیزای دلتو ببوس
محب مهدی(عج)
2 شهریور 94 0:51
عجب غذایی.دست گلتون درد نکنه.نوش جان
بانو
پاسخ
مرسییی عزیزم ممنون از لطفت
مریم بانو
2 شهریور 94 9:03
سلام عزیزم خوبی خانمی؟ چه خبرا؟ وسایلتو چیدی به سلامتی؟ خونه ی نو مبارک عزیزم ان شالله پر از برکت و سلامتی و خنده های از ته دل و گریه های از سر شوق باشه براتون
بانو
پاسخ
سلام مریم جان ممنون از لطفت شما خوبی چه خبرا ای کم و بیش چیدم ولی هنوز خیلییی کار دارم مرسیی از دعای خیرت
مریم
11 مرداد 95 15:50
عزیزم میخوام اینو واسه امشب درست کنم فقط شما نگفتید تو فر با چه درجه ای بذارم و زمان پختش چه قدره؟
بانو
پاسخ
عزیزم درجه حرارت رو 180 درجه بزار زمان هم تا وقتی پنیر اب بشه هر چی بیشتر بمونه بافت نون ترد تر میشه چو تمام مواد پخته هست و فقط پنیر باید اب بشه من زمان و دما رو نگفتم