کافه بـــانـــــــــــــو

کشک بادمجان لقمه ای

1394/10/7 13:34
نویسنده : بانو
9,213 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه روش سرو کشک بادمجون که خوردنش خیلی راحت و البته به خاطر نونش که توی فر تست شده طعم خیلی عالی داره

کشک و بادمجون لقمه ای

 

درست کردن کشک بادمجان رو که قبلا اینجا گفتم پس دیگه تکرار نمی کنم.

فقط برای سروش به این شکل احتیاج داریم به

مواد لازم:

نان باگت

کمی کره آب کرده

چند حبه سیر رنده ریز شده

طرز تهیه :

کشک بادمجونتون رو حاضر کنید

روش تهیه کشک بادمجون

یا طبق روش خودتون حاضر کنید

برای نونش من از نون باگت استفاده کردم

بهتره نونتون بیات باشه که برشش راحتتره ولی اگه تازه هست بهتر بزارید فریزر یه خرده بمونه که سفت بشه

نزارید یخ بزنه هااا

فقط یه خرده بزارید که سفت بشه و بتونید برش بزنید و برش هاتون خوشگل بشه

حالا نون رو به صورت اریب برش بزنید

سیر رو رنده کنید و در مقداری روغن تفت بدید تا عطر سیر دربیاد

من روغن زیتون ریختم میتونید با کره یا روغ مایع تفت بدید

نیاز نیس سیرها سرخ بشن

همین که عطرشون در اومد کافیه

حالا روی هر برش نون یه مقدار از سیر رو بمالید

نون ها رو توی یه سینی می چینیم و چند دقیقه توی فری که از قبل حسابی گرم کردیم میزاریم

من فر روی روی 200 درجه سانتی گراد گذاشتم

به مدت ده دقیقه الی یه ربع

نیاز نیس زیاد بمونن

خب حالا نونها رو خارج کنید

روی هر برش نون یکی دو قاشق از کشک بادمجان مون رو که از قبل آماده کردیم می ریزیم و با پیاز داغ ونعنا داغ و کشک تزیین می کنیم.

بافت نونش کاملا کرانچی و ترد هست و واسه کسایی که کرانچ رو دوست دارن مثل خودم عالییییه

من دیگه توی کشک و بادمجونم سیر نزدم

نوش جان

کشک بادمجون لقمه ای

 

پسندها (3)

نظرات (4)

【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 23:22
_@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ سلام عزیزم امیدوارم همیشه لبخند روی لبات باشه و همیشه سلامت باشی گلم من
بانو
پاسخ
ممنون از لطفتون هچمنین برای شما موفق باشی دوست بزرگوار
مریم بانو
9 دی 94 7:33
خلاقیتت عااااااااااااااااالی بود عزیزم نوش جانتون واقعن خوشمزه به نظر میاد
بانو
پاسخ
ممنون از حضورت مریم جون اینو تو ماه رمضون درست کردم آدم گرسنه برای افطارش کلی برنامه میچینه اینم برنامه یکی از همون روزا بود یادش گرامی خیلی حال داد
مریم
10 دی 94 16:22
سلام گلم بسیار عالی شده نوش جان
بانو
پاسخ
سلام ممنون عزیزم لطف دارین بزرگوار
مامان ریحانه
10 دی 94 19:11
چه ایده ی قشنگ و جالبی ممنون دوست هنرمندم
بانو
پاسخ
خواهش ریحانه جان ممنون از نگاه زیبات