کافه بـــانـــــــــــــو

رولت ژامبون

1394/11/10 14:02
نویسنده : بانو
22,980 بازدید
اشتراک گذاری

من اصولا با ژامبون میونه ای خوبی ندارم ولی این رولت فرق میکنه از اون چیزای خوشمزه ای هست که نمیشه ازش گذشت

یه پیش غذا یا فینگر فود خوشمزه و آسون که از روز قبل هم میتونید حاضرش کنید

پس تستش کنید حتما

رولت ژامبون

مواد لازم:

نان باگت : یک عدد بزرگ

ژامبون : چهار پنج ورق (بستگی به سایز نون داره )

 جعفری یا کاهو :  چند برگ یا چند شاخه جعفری

خیارشور : دو عدد متوسط

سس مایونز : دو قاشق غ خ


طرز تهیه:

نان ها رو از وسط برش بزنید و باز کنید خمیرش رو خالی کنید دقت کنید نون پاره نشه

 با وردنه روی نان ها بکشد تا کاملا صاف بشن

نونتون نرم باشه خیلی کار راحت تره

روی تمام سطح نان یه لایه سس مایونز بزنید این قسمت رمز خوشمزگی رولتمون هست

رولت ژامبون

ورق های ژامبون  رو بچینید دقت کنید از لبه های نون فاصله داشته باشه چون زمانی که نان رو رول میکنید لبه های اضافی از رولت بیرون میزنه

رولت ژامبون

حالا خیارشور رو که نگینی خرد کردید روی سطح ژامبون پخش کنید

کاهو یا جعفری رو هم خیلی ریز خرد کنید و اون رو هم روی سطح ژامبون پخش کنید

رولت ژامبون

بنا به سلیقه و ذائقه تون از هر کدوم که دوست دارید استفاده کنید من کاهو ریختم چون طعم جعفری خام رو هر کسی نمیپسنده کاهو رو جایگزینش کردم که همه پسند تره

 حالا از یه طرف شروع کنید نان ها رو رول کردن

رولت ژامبون

با سلفون رولت حاضر شده رو بپیچید

رولت ژامبون

بزارید توی یخچال سه چهار ساعت بمونه

اگه عجله دارید به مدت 30 دقیقه در فریزر بگذارید.بعد از این مدت نانها سفت شده و به راحتی برش میخورند

با چاقو رولت ها رو برش بزنید من دو سانت دو سانت برش زدم

رولت ژامبون

رولت ژامبون

بهتره چاقو برای برش اره ای باشه تا راحتتر برش بخوره

داخل ظرف سرو  بچینید و با برش های خیارشو و گوجه یا سس سفید و قرمز تزیین کنید

رولت ژامبون

نوش جان

رولت ژامبون

اینا رو هم برای مهمونام درست کردم از روز قبل سلفون کشیدم و یخچال گذاشتم

رولت ژامبون

پسندها (1)

نظرات (2)

کیمیا
18 بهمن 94 9:53
وااای چقدر عالیه ایشااله برای تولد دخترم درست میکنم ممنونم ازتون
بانو
پاسخ
خوشحالم که مفید بوده
محب مهدی(عج)
18 بهمن 94 22:58
خیلی عالین.دست گلتون درد نکنه
بانو
پاسخ