کافه بـــانـــــــــــــو

نون خامه ای

1396/11/16 10:36
نویسنده : بانو
3,962 بازدید
اشتراک گذاری

تو پست قبل طرز تهیه خمیر کلمی رو گذاشتم

اگه نکات رو رعایت کرده باشین الان نونهای خوشگل و خوشمزه ای درست کردین که وقت پر کردنشون هست 

مواد لازم

خمیر کلمی : طبق دستور اینجا درست کنید 

خامه قنادی : 400 گرم

بهترین و راحت ترین نوع خامه قنادی همینه که توی این پست براتون توضیح دادم 

طبق دستور نون ها رو بپزید

و خامه رو فرم بدین

خامه رو داخل قیف که ماسوره گذاشتین بریزین 

این ماسوره برای پر کردن نون ها با خامه هست 

ولی من این ماسوره رو نداشتم و از ماسوره ساده استفاده کردم 

عکسش رو از نت گذاشتم براتون که شکلش رو ببینید 

از قسمت زیر نون ها ماسوره رو به داخل ببرید و با خامه پر کنید 

اگه مثل من خواستین با ماسوره ساده کار کنید باید با فشار سر ماسوره به انتهای نون یه کوچولو سوراخ کنید و خامه رو با داخل نون هدایت کنید

پسندها (5)

نظرات (8)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 11:17
عالیههههه
بانو
پاسخ
گلمحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 11:47
بانو من منتظر پست های جدیدتونم
میشه آموزش خامه قنادی رو بدین؟
بانو
پاسخ
عزیزم‌خامه قنادی رو آموزش دادم از قسمت موضوعات وبلاگ .انواع کرم و خامه رو ببین سه روش تهیه خامه قنادی رو گفتم 
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 11:47
راستی ما وبتونو دنبال کردیم
اگه قابل دونستین دنبالمون کنین
ممنون
بانو
پاسخ
ممنون از لطف تون حتما 
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
16 تیر 97 14:07
او بله دقت نکردم ممنون
وبتون هم همه چیزا رو داره دیگه نیاز نیست بگم دستور فلان غذا رو بدین
ممنون از وب خوبتون
بانو
پاسخ
ممنون از لطفتون موفق باشین دوست عزیز
فاطمه
11 مرداد 97 12:16
سلام بانو امیدوارم حالتون خوب باشه خیلی وقته پست نمیذارید نگران شدم چون من یکی از طرفدار های پروپاقرص وبلاگتون و پست های اشپزیتون بودم امیدوارم هرجا هستید موفق باشید
 
بانو
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم که دوستان مثل شما دارم و پیگیر حالمون هستین
راستش یه خرده زیادی درگیرم 
خودمم دلم تنگ شده واسه نوشتن دستور های آشپزی ولی در حال حاضر واقعا امکانش رو ندارم 
دعا کنید مشکلاتم‌حل بشه حتما با دستورات عالی برمیگردم 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 مرداد 98 20:13
خیلی عالی بود واقعا کارتون حرف نداره😍👌
بانو
پاسخ
سپاس از لطفتون 😘😘
RayaRaya
16 دی 99 9:27
منم تا حالا درست کردم😍
بانو
پاسخ
چه عالییی🤗😋
بانوی با سلیقه
23 آذر 02 0:42
خیلی ممنون. عالی بود.
بانو
پاسخ
خواهش میکنم