کافه بـــانـــــــــــــو

سالاد ماکارونی

1393/6/16 9:19
نویسنده : بانو
5,779 بازدید
اشتراک گذاری

تنوع موادی که داخل سالاد ماکارونی میتونید بریزید خیلی زیاده

هر کسی باب میل خودش میتونه هر چی دوست داره اضافه کنه

سالاد ماکارونی

 

مواد لازم

پاستا

هویج رنده شده

ژامبون خرده شده

ذرت

نخود فرنگی

قارچ

سس مایونز

نمک و فلفل

ابتدا پاستا رو طبق دستور روی بسته بندیش بزارید بپزه

بهتره یه خرده نرمتر برش دارید

چون همین یه مرحله پخت رو داره پس باید نرمتر باشه

من هویج خام رو دوست دارم

هویج رو رنده کنید

ژامبون رو نگینی خرد کنید

اگه قارچ میریزید قارچ رو نگینی خرد کنید با حرارت بالا و مقداری کمی روغن تفت بدید تا آبش تموم شه

ذرت و نخود فرنگی رو جدا بپزید(میتونید از کنسرو هم استفاده کنید )

همه مواد رو با هم مخلوط کنید نمک و فلفل و سس هم اضافه کنید

من برای سس ترکیبی از فرانسوی و مایونز رو دوست دارم

میتونید از هویج پخته هم استفاده کنید

خیلی چیزای دیگه بنا به سلیقه تون میتونید اضافه کنید

گوجه فرنگی ،خیارشور،سیب زمینی آب پز،فلفل دلمه ای نگینی،زیتون .....

میتونید از شوید خرده شده هم داخل این سالاد استفاده کنید

سالاد ماکارونی

 

پسندها (3)

نظرات (2)

بنفشه
16 شهریور 93 22:01
سلام ممنون از وبلاگ قشنگ و آموزنده ات عزیز جون کنسرو ذرت رو لازمه بجوشونیم یا نه؟ از نظر بهداشتی میگم
بانو
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم کنسرو ذرت نیازی به جوشوندن نداره ولی اگه میخواید خیالتون راحت باشه بهتره الان که فصل ذرت هست بگیرید خودتون بپزید باید ذرت رو دون کنید بعد بپزید مدت زمان پختش هم طولانیه بعد فریز کنید من خودم همیشه اینجوری استفاده میکنم هر چند کنسروی ها خوشمزه ترن ولی این جوری خیالتون راحتره و به صرفه تر هم هست
زد
5 خرداد 94 12:07
من همیشه مشکل شام دارم خیلییییییییییییییییی ممنون
بانو
پاسخ
عزیرم این مشکل رو همه دارن شام چی بزارم