کافه بـــانـــــــــــــو

میلک شیک موز

1393/6/26 2:14
نویسنده : بانو
4,950 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از اجزای تشکیل دهنده میلک شیک ها بستنی هست

ولی اگه دنبال یه نوشیدنی رژیمی خنک و خوشمزه هستید بدون بستنی حتما این میلک شیک رو درست کنید و خیالتون راحت باشه که هم رژیمیه هم همون طعم و بافت میلک شیک رو داره

 

میلک شیک موز

منبع دستور شف طیبه

مواد لازم :

موز

شیر

طرز تهیه:

موزها رو به صورت چیپسی (حلقه ای)برش بزنید

موزها رو داخل ظرف یا پلاستیک فریزر بچینید جوری که موزها روی هم دیگه قرار نگیرن

من یه دونه پلاستیک فریزر پهن میکنم کف بشقاب یه ردیف موز میچینم

بعدروی اون ردیف  پلاستیک میکشم و باز یه ردیف دیگه

میلک شیک موز

بعد میزارم فریزر تا خوب یخ بزنه من معمولا از روز قبل این کار رو میکنم

باید حلقه های موز قشنگ یخ بزنه جوری که با دست بتونید بشکنید شون

وقتی موزها به این مرحله رسیدن آماده هستن

حالا یه خرده از شیر رو داخل مخلوط کن بریزید و چیپس ها رو داخلش بریزید

میتونید داخلش شکر بریزید من بدون شکر میخورم

مقدار شیر هم بستگی به خودتون داره

اگه خواستید غلظتش زیاد باشه شیر کمتر بریزید

من عاشق این نوشیدنی هستم

یه غلظت خاصی داره با اینکه توش بستنی نیست ولی موزهای یخ زده باعث این غلظت میشن

انگار که توش بستنی داره

اگه شیر رو حذف کنید یه بستنی موزی خیلی خوشمزه دارید واسه کوچولوهاتون تستش کنید

 بستني موزي صد درصد موزي. بستني موزي صد درصد رژيمي!

اینم بستنی واسه دخترک نمیدونم این اسکوپ منو کجا نیست و نابود کرده وروجک که پیداش نکردم

میلک شیک موز

مقدار مواد لازم رو نگفتم چون میزانش دست خودتونه من واسه خودم یه دونه موز با سه چهارم لیوان میزارم

ولی واسه اقای همسر موزش رو کمتر میریزم به جاش براش بستنی میریزم اینیم که توی عکس میبینید مال اقای همسره با بستنی

اینم مال خودمه

اگه بستنی و شکر نریزید یه نوشیدنی صد در صد رژیمیه

این میلک شیک رو با همه میوها میتونید تست کنید

میلک شیک موز

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سارا
26 شهریور 93 10:08
ممنون . خيلي خوب بود. اين دستور رو براي انبه هم ميشه استفاده كرد. عالي ميشه
بانو
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم بله عزیزم این دستور رو با همه میوها میشه درست کرد
سحر
29 شهریور 93 12:13
چه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی.
بانو
پاسخ
رز
10 اردیبهشت 96 13:56
سلام عزیزم اگ بخوام بستنی بریزم باید چیکار کنم
بانو
پاسخ
میلک شیک رو طبق دستور درست کنید چند اسکوپ بستنی بریزید داخل لیوان بعد لیوان رو با میلک شیک پر کنید