کافه بـــانـــــــــــــو

ژله آکواریم

1393/8/19 10:31
نویسنده : بانو
4,733 بازدید
اشتراک گذاری

این ژله درست کردنش خیلی راحته

خیلی هم خوشگله بچه ها خیلی دوسش دارن

برای تولد کوچولوها ایده جالبیه

ژله آکواریم

برای ژله آکواریم بهتر ظرفتون سفید باشه یا یه لایه سفید کف ظرف باشه

این جوری محتویات آکواریم مشخص تر جلوه میکنه هر چند اجباری نیست من هر دوش رو درست کردم

مواد لازم :

ژله آکواریم

ژله بلوبری

پاستیل به شکل ماهی و جاوران دریایی

شکلات سنگی

بیسکویت خرد شده

آب جوش و آب سرد از هر کدوم یک لیوان

مواد لازم برای لایه سفید رنگ

ژله آلورا یک بسته

بستنی وانیلی یا شیر سه چهارم لیوان

آب جوش :یک لیوان

 

طرز تهیه

لایه سفید

 ژله آکواریم

ژله آلورا رو با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید و روی بخار کتری (مدت 10 تا 15 دقیقه )یا داخل مایکروفر(مدت یک دقیقه ) بزارید تا ژلاتین حل بشه و مایع مون شفاف بشه

ژله آکواریم

بعد سه چهارم لیوان بستنی رو داخلش بریزید و هم بزنید

میتونید جای بستنی از شیر استفاده کنید فقط یه نکته مهم اینه که شیر و ژله باید هم دما باشن وگرنه شیر میبره

 وقتی مخلوط شد مایع رو کف ظرف ژله بریزید و بزارید یخچال تا خودش رو بگیره

ژله آکواریم

ژله کامل نباید خودش رو بگیره باید جوری باشه که اگه ظرفتون رو تکون دادید ژله تکون نخوره

ولی انگشتتون رو که روی ژله زدید بچسبه به دستتون این باعث میشه موقع سرو لایه سفید و ابی از هم جدا نشن

وقتی به این مرحله رسید ژله رو از یخچال خارج کنید

پاستیل ها رو هر جور که دوست دارید روش بچینید یه فضای رو برای ساحل در نظر بگیرید

وقتی کار چیدن پاستیل ها تموم شد یه مقدار از ژله آبی رو با قاشق روش بریزید و بزارید یخچال

ژله آکواریم

وقتی یه خرده خودشو گرفت مابقی ژله آبی رو بریزید و باز بزارید یخچال

این کار باعث میشه پاستیل ها از جاشون تکون نخورن

اگه خواستید ژله حالت موج دار بشه ژله ابی رو بزارید یخچال یه خرده خودشو که گرفت حالت سفید تخم مرغ بشه

بعد بریزید روی ژله قبلی این جوری یه خرده حالت طبیعی آب رو میگیره

ژله آکواریم

در نهایت هم روی ژله رو با پودر بیسکویت و شکلات سنگی ها تزیین میکنیم

درست کردن این ژله کلا خلاقیت و سلیقه هست

 مدل های خوشگلی میتونید درست کنید میدونم مال شما خوشگلتر از مال من میشه

این ژله من حاصل تلاش منو و دخترکم هست دیگه بهتر از این نمیشد تزیینش کرد کلا اجازه نمیداد من دست بزنم

اگه ظرفتون کفش سفید هست دیگه نیازی به لایه سفید نیست

یا کلا میتونید لایه سفید رو حذف کنید مثل این ژله من خودم رنگ این رو بیشتر دوست دارم

ژله آکواریم

جنس پاستیل خیلی مهمه توی این ژله من پاستیل ها کلا توی ژله محو شدن ولی توی ژله بالایی پاستیل ها تغییر نکردن

ژله آکواریم

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان ریحانه
20 آبان 93 16:06
ژله ی آکواریومتم عالیه عزیزم
بانو
پاسخ
مامان خمبل و فنقول
4 آذر 93 9:32
من قبلا این ژله رو دیده بودم ولی بدون چتر و پدر بیسکوئیت مال شما عااااااااااااااالی شده
بانو
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
نیلوفر
4 آذر 93 12:53
فروش انواع عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و کارهای نمدی به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
بیتا
12 مرداد 94 21:48
ایده جالبی هست
بانو
پاسخ