کافه بـــانـــــــــــــو

خوراک گوشت و قارچ

1393/6/31 9:47
نویسنده : بانو
12,860 بازدید
اشتراک گذاری

یه غذای ساده و فوری و البته خوشمزه

خوراک گوشت و قارچ

 

مواد لازم :

گوشت چرخ کرده

قارچ

پیاز

سیب زمینی

نمک و فلفل و پودر پاپریکا و پودر سیر

طرز تهیه

میتونید سیب زمینی این غذا رو حذف کنید

سیب زمینی ها رو نگینی خرد کنید و بریزید توی یه قابلمه روش آب بریزید با یه ق چ نمک بزارید روی حرارت

اجازه بدید آب شروع کنه به جوشیدن

وقتی 5 دقیقه جوشید از روی حرارت بردارید و توی آبکش بریزید

روغن بریزید توی تابه و سیب زمینی ها رو سرخ کنید

چون سیب زمینی ها پخته هست سریع سرخ میشه

قارچ ها رو خرد کنید

پیاز رو هم نگینی خرد کنید

وقتی سیب زمینی سرخ شد از توی تابه خارج کنید و پیاز رو بریزید توی تابه

اجازه بدید پیاز یه خرده نرم بشه بعد گوشت چرخ کرده رو اضافه کنید

پاپریکا ،پودر سیر زردچوبه و فلفل رو هم اضافه کنید

 چند دقیقه اجازه بدید گوشت با ادویه ها سرخ بشه

قارچ خرد شده رو اضافه کنید

و اجازه بدید اب قارچ کشیده بشه و گوشت هم پخته بشه

من معمولا 20 تا 30 دقیقه زمان میدم اول با حرارت بالا که اب قارچ کشیده بشه بعد هم با حرارت کم تا مواد پخته بشن

وقتی آب مواد کشیده شد و به روغن افتاد از روی حرارت بردارید

وقتی از پخت گوشت مطمئن شدید نمک رو اضافه کنید

این غذا رو میتونید با نون باگت به عنوان ساندویچ میل کنید

خیلی هم خوشمزه تر و سالم تر از ساندویچ های بیرون و سوسیس و کالباس هست

درست کردنشم خیلی وقت نمیبره

میتونید همزمان که سیب زمینی رو سرخ میکنید توی یه تابه دیگه مخلوط گوشت رو حاضر کنید که زمان کمتری میبره

خوراک گوشت و قارچ

خوراک گوشت و قارچ

پسندها (7)

نظرات (4)

lili
2 مهر 93 17:17
khanomi kheili honarmandi dastoorat ashpazit ham kheili mofidand mamnoonam
بانو
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم نظر لطفتونه ممنون از نظرتون
شازده امیر و رها بانو
3 مهر 93 8:55
سلام بانو جان خسته نباشین من این خوراک رو درست کردم با اینکه ادویه هام کامل نبود ولی عالی شد دستتون درد نکنه
بانو
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خوشحالم که لذت بردین فرشته های نازتو ببوس
مریم مامان آیدین
8 مهر 93 13:51
بانو جون ممنونم این جزو شام های مورد علاقه من و همسر و پسرمه ولی تا حالا قارچ نریخته بودم و این بار استفاده میکنم....من جاش گوجه میریختم ولی قارچ خیلی خوشمزه تره ...ممنونم
بانو
پاسخ
مریم جون من گاهی وقتا گوجه هم میریزم البته با قارچ شما هم تست کن ایشاله خوشتون میاد
مامان امیرحسین
22 تیر 94 1:20
ان شاله این غذا رو هم امتحان خواهم کرد،ممنونم
بانو
پاسخ
انشاله که درست کنید و لذت ببرید نوش جان خودتون و عزیزانتون